|
De alles-in-één oplossing voor LPG inbouwbedrijven.
-
Geniet het vertrouwen.
Met de kracht van Visual Enterprise geniet u het vertrouwen van een expert omdat u alles weet over de voertuigen van uw klanten, waar u bij een nieuwe LPG inbouw bij ieder automerk en model speciaal op moet letten, welke klachten bij welke storingen horen en welke storingen en onderhoud bij voorbaat voorkomen kunnen worden. Meer vertrouwen resulteert in meer opdrachten tot LPG inbouw, onderhoud en reparatie. Dit alles met duidelijk minder administratieve inspanningen!
-
Open deuren.
Huidige voertuigbezitters hebben hoge verwachtingen van u als LPG expert en nieuwe klanten verwachten al bij de eerste kennismaking een deskundig en betrouwbaar advies. Tijdens het eerste (telefoon)gesprek kan aan de hand van het merk en type voertuig een eerdere (of soortgelijke) LPG inbouworder snel worden teruggevonden. Met deze informatie kunt u in overeenstemming met de wensen van de klant gemakkelijk het soort LPG installatie, soort en plaats van de tank en andere voertuig gerelateerde zaken adviseren. Dit opent de deur naar een offerte waarbij de gegevens van eerdere inbouw kunnen worden overgenomen en die u vanuit Visual Enterprise direct per e-mail (of per post) naar de klant kunt sturen.
-
Integreer en beheers.
Bij een nieuwe LPG inbouworder (al dan niet via een geaccordeerde offerte) kunnen de gegevens van het voertuig, LPG installatie en (nieuwe) klant verder worden ingevuld of aangevuld. De relevante documenten kunnen vervolgens op ieder moment vanuit de werkorder worden opgevraagd en/of geprint zoals een huurovereenkomst, de (oude) Tunap verklaring, het voortgangs- en eindcontrole formulier en het garantieformulier van de leverancier. Indien van toepassing kan de gemeten klepspeling tevens aan de order worden toegevoegd. Tenslotte kan met een simpele muisklik automatisch de inbouw bij het RDW worden afgemeld, waarna de compleet ingevulde LPG opnamekaart wordt geprint en zo nodig de bijbehorende G3 verklaring.
|
|
|
-
Maak een onvergetelijke indruk.
Klachten, storingen en defecten kunnen klanten ernstig teleur stellen. Omdat eerdere klachten en storingen zijn geregistreerd kunnen deze worden teruggevonden tegelijk met bijbehorende oplossingen. Indien bij een reparatie garantie onderdelen nodig zijn, wordt automatisch het claim formulier van de fabrikant aangemaakt, inclusief leverancierslogo’s, claimvolgnummer, ingevulde klachtomschrijving, installatie, voertuig en klantgegevens. Alleen nog wat vinkjes en klaar!. Tevens kunnen de op de reparatieorders gescande uren automatisch worden gefactureerd. Zo kan zonder administratieve rompslomp een reparatie snel en vakkundig worden uitgevoerd en maakt u een onvergetelijke indruk!
-
Help uw oosterburen.
Nederland wordt geplaagd door torenhoge voertuigbelastingen en brandstofaccijnzen. Zelfs op LPG met minder CO2 uitstoot dan benzine is onlangs de accijns verhoogd. Bij onze oosterburen gelden deze zware heffingen en accijnzen niet en heeft LPG zijn oorspronkelijke marktvoordelen behouden. Met Visual Enterprise bent u klaar om onze oosterburen op een betrouwbare en verantwoorde manier van dienst te zijn. Voor voertuigen op Duits kenteken worden i.p.v. RDW alle TüV formulieren ondersteund zoals de Bescheinigung die automatisch wordt ingevuld met o.a. Steurergerät, Einspritzventile, Druckausgleichblock, ECE Zulassung, UN voorschrift en keuringsinstanties zoals TNO Delft, TüV Köln, Essen, Saarbrücken etc. Ook de TüV keuringsstikker voor op de gastank wordt automatisch ingevuld en geprint in het vereiste formaat.
-
Vereenvoudig uw magazijn.
Vereenvoudig uw voorraadbeheer door gebruik te maken van speciale barcode scanners gekoppeld aan Visual Enterprise. Door het scannen van artikelen en het ingeven van het aantal te bestellen, worden de bestellingen geplaatst bij de juiste leveranciers.
|
|
|